Категории
Your Cart

Гаранция и рекламации

ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИИ

  1. Гаранция на стока

Продуктите, които се предлагат в нашия онлайн магазин, притежават гаранция, отговаряща напълно на търговските политики на производителите и действащото в страната законодателство. Klimatici.bg има изградена отлична партньорска, логистична и сервизна връзка с българските производители. Работим директно с официалните вносители на всички чужди марки климатици и климатична техника.

Всички продукти предлагани в нашия онлайн магазин, са чисто нови и опаковани в оригиналната си опаковка. Заедно с тях, при клиента пристига пълен комплект документи за покупка: финансов документ, удостоверяващ покупката, стокова разписка и оригинална гаранционна карта.

Ако при получаване на продукта липсва гаранционна карта, се свържете с нас по телефона: ……. или ни пишете на имейл …… в рамките на 48 часа от датата на доставка, за да имаме възможност да реагираме.

Условия за ползване на гаранция:

  • Ако се установи дефект при експлоатация на продукта в рамките на гаранционния срок, то същият трябва да се транспортира до най-близкия, оторизиран от производителя сервизен център. В гаранционните карти са упоменати всички сервизни центрове, които носят пълна отговорност за отстраняване на дефекта.
  • Ако няма оторизиран сервиз във Вашия град, може да изпратите стоката по куриер в нашата складова база с адрес: гр. Пловдив, ул. …… В срок от 30 дни ние имаме ангажимента да се свържем с оторизирания сервиз. След отстраняване на проблема, отремонтирания продукт се изпраща по куриер, като транспортните такси и в двете посоки са за наша сметка.
  1. Рекламация на стока

Клиентът може да се откаже от поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане, спазвайки следните условия:

Условия за рекламация на стоката, ако:

  • има съществен скрит дефект на получения продукт – рекламация до 48 часа след получаването му;
  • съществува повреда върху стоката при нейното транспортиране до дома на клиента и установяването й в ПРИСЪСТВИЕТО на куриера;
  • не са спазени предварително договорените за доставка срокове;
  • не са спазени условията по чл. 52 от Закона за защита на потребителите;
  • съществува несъответствие между поръчаната и доставена стока, което не е било възможно да бъде установано в момента на доставка. Стоката се заменя, след като се извърши оглед и се установи действителното й несъответствие.

Закон за защита на потребителите (ЗЗП) – съгласно чл. 52, ал.1, т.7 от ЗЗП – Право на всеки потребител е да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната или услугата да бъде отказана. Изключения има при случаите по чл.55, ал. 2.

Следвайки горепосочените условия, клиентът има право да поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената от него сума. Срокът на рекламацията е в сила от момента на заявяването й. Ако клиента иска да му бъдат върнати платените с карта суми по договорени и извършени от нас услуги, то това става чрез кредитна транзакция, по картата с която е извършено плащането. В случаите на фабрични дефекти, транспортните разходи са за наша сметка.

Телефон за приемане на рекламации:

Екипът на Klimatici.bg се стреми да достави на своите потребители максимално удоволствие от използването на качествени и сертифицирани продукти с цел по-малко поводи за рекламации.